Khamis, 9 April 2009

Nak Sembelih Kambing Boer? Saya Boleh Tolong.

Berapa ramai yang pernah makan daging kambing boer? Berapa ramai mereka yang terlibat dalam bidang ini pernah merasai keenakan daging kambing boer? Saya percaya, tidak ramai. Ini kerana harga pasaran di pasar adalah sekitar RM38-RM45/kg. Percaya? Jika tidak, cuba tinjau di Pasar Pagi Kelana Jaya setiap Sabtu, Pasar Pagi Stadium Shah Alam setiap Ahad. Malah di Kuala Terengganu, harganya turut sama. Malah di pasaraya yang menjualnya.

Berapakah harga sekilo daging rusa? Jawapan soalan ini saya tinggalkan untuk saudara.

Jadi, Berapa RM harga seekor boer untuk sembelihan? Sedangkan harga boer untuk peliharaan antara RM700-RM4000! Malah anak yang berumur 4-6 bulan untuk baka tidak jatuh daripada RM650.

Betul? Jika informasi saya silap, betulkan saya.

Oleh itu, maka wujudlah penawaran boer untuk sembelihan. Ini kerana, mungkin kita tidak tergamak memakan boer yang berharga RM4000 selepas ia disembelih atas apa sebab pun. Namun, harganya tetap premium. Sementelah dagingnya kelas 1 di dunia disebabkan khasiatnya.

Inilah sebahagian kambing boer sembelihan yang dibawa masuk dari Aussie. Gemuk. Sehat. Berdaging.
Oleh itu, kami memberi pilihan kepada anda untuk membelinya secara timbang hidup RM16/kg
atau
secara pukal RM500/ekor
dengan pembelian minimum 10 ekor
dengan berat antara 35kg-45kg seekor.

Namun begitu, untuk dapatkan harga yang menarik, tertarik & "daboom", sila hubungi saya sekarang. Berdiskusi memberi nilai sensasi pada poket anda. Hahahaha... Boleh nego lagi tu.

***********

Demi masa depan, saya bersama sahabat-sahabat sejati dengan "semangat yang jitu & dompet yang sayu". Mempertaruhkan semangat keusahawanan membawa masuk 2 crake boer sembelihan dan 3 crake kambing untuk baka beberapa minggu lepas.

Ini adalah usahasama kami, demi untuk bersama-sama memeriahkan industri penternakan kambing di Malaya. Percayalah. Kami hanya mengambil masa 4 minggu sahaja untuk menjayakan proses membawa masuk stok 5 crake ini termasuk kambing susu. Jika sistem kerja yang kami amalkan ini memudahkan semua jaringan kami. Kenapa bukan anda salah seorang daripadanya?

Hubungi saya 012 2969763 sekarang!

Tiada ulasan: