Rabu, 1 April 2009

Kursus Perniagaan Daging Komersial

Salam Usahawan Kambing.

Semoga bersemangat waja sentiasa. Tentunya dalam berjuang menghadapi "Cabaran Perkambingan". Inilah pengorbanan yang harus ditempuhi peminat kambing tegar seperti anda, anda dan saya. Oleh itu, untuk menjayakan hasrat untuk bergelumang dalam dunia perkambingan ini sehingga 1000 tahun lagi, haruslah berstrategi dan membentuk jaringan perniagaan.

Oleh itu, salah satu cara untuk kita perkenalkan daging kambing dalam pasaran, adalah dengan membuka kedai menjual daging. Samaada dengan permis tetap, gerai di pasar malam atau pasar pagi. Daging kambing segar dari kandang akan terus digulai manis di dalam periuk didapur. Dan dihidang lazat untuk disantap.

Jadi, ilmunya perlu ditimba. Di sini rakan baik saya, Nordin Mat dari Perfect Fresh & Frozen menganjurkan:

“KURSUS MEMULAKAN PERNIAGAAN
KEDAI DAGING SECARA KOMERSIAL”

Bagi kursus yang akan datang, akan diadakan seperti berikut :-
· 18/4/2009 – 24/4/2009
· 16/5/2009 – 22/5/2009


Namun kursus ini akan dan telah berlangsung setiap bulan sejak Disember 2008 lalu. Ini kerana modul kursus ini telah direka khas sebagai asas dan pendedahan kepada semua usahawan yang berminat mencuburi perniagaan kedai daging di Malaysia yang mempunyai potensi yang sangat besar untuk diterokai.

Saudara yang berminat dan dahagakan ilmu atau yang ingin mengembangkan lagi perusahaan ternakan kambing & bebiri, silalah hubungi pihak Perfect Fresh & Frozen:

Pejabat urusan: 03-8737 2477
Nordin: 012-379 1239
Irwan: 012-242 4953

Maklumat lanjut boleh saudara dapatkan dengan menghubungi no. telefon di atas.

*************************************
Pesanan ringkas pihak penaja HANYA untuk Nordin Mat:

"Bro, jangan lupa order daging kambing boer gue, stok available bro. Setiap bulan gue bawak masuk dari Ausie! Hahaha. Harga? kita buleh cerita la. Bukan hang tak biasa dengan gue. Buleh kasi murah la, janji buleh buat bisness dengan hang. Tak caya? Jom tengok stok gue... Hahaha"

Tiada ulasan: