Khamis, 28 Jun 2007

Perkongsian Informasi

Saya agak sibuk ketika ini. Ternyata, saya tidak sanggup menghampakan saudara. Oleh itu. Demi saudara, pelawat tegar blog saya ini. Saya kongsikan bersama sedikit info. Walaupun ini gambar kambing boer kesukaan saya, namun sama juga dengan kambing kesukaan saudara. Walau apapun spesisnya, ia tetap kambing kan..... Heh. (Maaf, saya tak ingat mana saya dapat gambar ini)

Info lagi:
Sebutan untuk ejaan ini (BOER) kerap disebut "BOR". Sebutan sebenarnya ialah "BO-WER". Ya, sekian saja abang & kakak, info kita untuk kali ini. Sekian. Hehe....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pasal sebutan Bo'wer tu memang saya dapat dr kursus. Tp bila bercakap ngan org yg sebut Bore takkan kita seseorang nak sebut Bo'wer, terpaksa la ikut ckp diorg.

Rie berkata...

hahahaha...

walau apapun terpulang pada saudara.. janji merujuk kepada kambing yang betul.. hahaha

ini hanya informasi