Khamis, 9 Ogos 2007

Lagi Testimonial Dari Sahabat

KEBERSIHAN adalah satu yg jelas dan nyata masa kami melawat kandang dia. Teratur dan bersih. Nak tgk tinja bersepah pun susah. Kambing dia pun ramah mesra jiran. Sistem penjagaan mmg tip-top. Tak lama lagi merasala kitorg cam nie kan. Mahathir pesan kandang kena selalu bersih. Tinja kena bersihkan 2-3 kali sehari. Kandang bersih kambing pun susah dapat penyakit. SIHAT. So thanks a lot for Bro Mahathir yg banyak coaching kitorg pasal bidang nie. Ok That's all for today.

Satu lagi testimonial untuk Kandang Casserose di Jalan Kebun, Shah Alam. Ulasan ini datangnya dari blog Munasahah Livestock Sdn Bhd. Selain menceritakan tentang kebersihan kandang Casserose, mereka juga memuji sahabat baik saya, Mahathir yang memang arif tentang selok-belok penjagaan dan penternakan Kambing Boer & Ferrel. Kami dari Casserose memang tidak lokek untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan tentang penternakan kambing ini.

Lawati entry ini untuk melihat foto-foto Kandang Casserose dan membaca ulasan mereka dengan lebih lanjut.

Terima kasih En. Zaidi dan warga kerja Munasahah Livestock atas lawatan dan testimonial yang diberikan. Sekalung tahniah atas pembinaan kandang Munasahah yang besar tu. Ikhlas dari kami di Casserose dengan sepatah pertanyaan: Bila nak beli kambing kami? Hehehehehe....

Tiada ulasan: