Sabtu, 21 April 2007

Kerja Kosong Pengurus Kandang

Pemilik 2 buah kandang kambing ( Segamat & Shah Alam) sedang mencari seorang graduan yang berminat untuk bekerja sebagai pengurus.

Scope of work;

1. Untuk memastikan pekerja-ekerja di kandang menjalankan tugas dengan sempurna untuk menternak kambing dan juga mungkin haiwan lain seperti rusa dan alpagas@Llama.

2. Tugasan lain adalah membantu membuat penyelidikan baja tahi kambing dan dari segi penyediaan dan pemasaran.

3. Criteria utama.. "minat yang mendalam", sanggup travelling dalam dan luar negara.

*****

Maaf jawatan ini telah di penuhi.
Hubungi saya
;
esis_rie[AT]yahoo[DOT]com

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

as'kum..sy graduan engineering...tp berminat walaupun xada basic penternakan..so mcamana?..

Tanpa Nama berkata...

SALAM..

kandang kat mana ye... kat johor/selangor??

Rie berkata...

anony....
waalaikumsalam, hantar resume pada saya. yang penting minat yang mendalam. tq


abdullah...
salam, kandang ada dua. kat segamat dan shah alam.

Tanpa Nama berkata...

Kandang yg kat S.Alam tu kat Kg Sijangkang, Jln Banting ke???

Bukanke mcm dah ada pengurusnyer??

Brp pengurus nak??

Rie berkata...

saudara abdullah..

kandang kami kat jalan kebun,
kami perlukan pengurus. berminat??

sila hantar resume pada saya.

Tanpa Nama berkata...

salam... esis

saya sgt2 berminat... boleh buat part time ke?? ini kerana saya sedang bekerja sebagai pengurus kandang kambing juga buat masa ini.

kalo boleh... saya send resume..

salam

Rie berkata...

abdullah..

maaf. kami mahu yang full time. sebab:

1. Untuk memastikan pekerja-pekerja di 2 buah kandang, menjalankan tugas dengan sempurna.

2. Tugasan lain adalah membantu membuat penyelidikan baja tahi kambing dan dari segi penyediaan dan pemasaran.

3. travelling dalam dan luar negara.

Tanpa Nama berkata...

salam

ada due date tak..rakan saya kat joho nak aply utk jawatan tu kat segamat

nasri_Baling

Rie berkata...

nazri..

buat masa sekarang tak ada. tapi sehingga jawatan tu di isi.

Tanpa Nama berkata...

en. esis, saya berminat dengan kekosongan di johor tu.

saya berminat ngan ternakan kambing, telah menghadiri seminar, kursus sangkut..

penyediaan baja juga saya dah praktikal..

kandang (segamat) tu dimana??
boleh kah berikan alamat, dan saya ke sana terus..

no saya.. 019 7986688

terima kasih

Rie berkata...

anony,

email saya resume kamu

Unknown berkata...

Asalamualaikum..sya lepasan diploma pengurusan perladangan dr upm..adakah masih ada jawatan kosong di tempat tuan..saya berasal dr muar johor

Unknown berkata...

Saya pernah berpraktikal di pusat pembiakbakaan kambing boer di papar sabah selama 6 bulan..dan bru sahaja habis diploma

Unknown berkata...

Boleh tahu ladang ternakan dkat jalan kebun sebelah mana? Saya duduk dkat jln kebun baru..